Інвестиції та інновації

Аналітичний центр АСУ перейшов від слів до діла

  • 18 липня 2017 р.
  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 0

Минуло вже майже 5 років від того, як Аналітичний центр АСУ вийшов з ініціативою щодо приведення до ладу повноцінного обліку активів сільгосппідприємства як потужної антирейдерської зброї. І от нарешті крига скресла.  


Зроблений черговий крок до запровадження інноваційної моделі розвитку сільськогосподарського виробництва

  • 14 червня 2017 р.
  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 0

Відбулось спільне засідання Робочої групи Аналітичного центру Аграрного союзу України з інноваційного розвитку аграрного сектору і Центру інновацій та технологічного розвитку Інституту досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім.Г.М.Доброва НАНУ



Робоча група з інноваційного розвитку аграрного сектору

  • 26 квітня 2017 р.
  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 0

Координатор:

СОЛОВЙОВ В'ячеслав Павлович

+38 067 393 81 71, solovyov.vp@gmail.com

Мета робочої групи:

Формування і запровадження в життя економічних, правових та фінансових механізмів для інноваційного розвитку аграрного сектору.

Робоча група з інноваційного розвитку створена і діє на додаток до Робочої групи з розвитку ринку готових рішень для аграрного бізнесу (В2В), Робочої групи з розвитку фінансових ринків АПК, та Робочої групи з розвитку саморегулювання в аграрному секторі і є відкритою для приєднання підприємств, організацій та окремих фахівців, які зацікавлені в інноваційному розвитку аграрного сектору України.


Інформація 

02.03.2017. Під час заключної конференції проекту МАТРА "Реформування земельних відносин та розвиток сільськких територій" між координатором Аналітичного центру АСУ Ларисою СТАРІКОВОЮ та начальником департаменту науково-освітнього забезпечення та розвитку підприємництва на селі Андрієм СТЕФАНОВИЧЕМ була досягнута домовленість про співпрацю в питаннях опрацювання політики інноваційного розвитку. За результатами зустрічі був надісланий офіційний лист до Міністерства аграрної політики і продовольства України (додається). Відповіді ні на офіційному, ні на неофіційному рівні АЦ АСУ так і не отримав... 

Чи можна дозволити собі нехтувати прогресом?

  • 12 вересня 2016 р.
  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 0

Керівник Аналітичного центру АСУ Лариса Старікова в статті для видання "Агромаркет" зазначає: "Реформи не йдуть, а дискредитація відсталого бізнесу, у тому числі сільськогосподарського, витіснення консервативно налаштованих виробників успішно триває. Історія не залишила нам часу як для кустарних рішень, так і для сумнівних експериментів."

 



Про механізми формування спільних активів членів с/г кооперативу

  • 25 квітня 2016 р.
  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 0

Кооперація сільгоспвиробників по праву вважається одним з основних механізмів підчищення економічної ефективності господарювання для малих та середніх господарств. Однак чи досить простого об'єднання зусиль і наявних ресурсів? Чи може бути забезпечений інвестиційний і інноваційний розвиток сільськогосподарських кооперативів? Відповіді на ці питання містяться у цій публікації (матеріали якої, до речі, можна використовувати виключно за згодою координатора Аналітичного центру АСУ Лариси Старікової +38 068 126 52 25)


Инновационные методы кредитования: «все новое – это хорошо забытое старое»

  • 25 квітня 2016 р.
  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 0

Презентация, сделанная координатором Аналитического центра Аграрного союзу Украины Ларисой Стариковой на XIII Ежегодном форуме финансовых директоров Украины, Киев, 24 октября 2014 года


Фондові рішення для інвестування в агропром (9 актуальних зауважень)

  • 25 квітня 2016 р.
  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 0

Презентація доповіді координатора Аналітичного центру АСУ Лариси Старікової на засіданні Інвестиційної секції проекту "Реанімаційний пакет реформ" 28 січня 2016 року


Механізм забезпечення інноваційного розвитку аграрної галузі

  • 25 квітня 2016 р.
  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 0

У справах розвитку суспільства і економіки навряд чи варто покладатися на державу, оскільки у неї вкрай обмежений бюджет і існує безліч пріоритетів, починаючи від фінансування АТО, і закінчуючи привласненням коштів чиновниками, наприклад, через тендери (чи навпаки).

Покладатися на кошти міжнародної допомоги, як це роблять ті, хто сьогодні опікується питаннями просування реформ, теж недоцільно, оскільки ці кошти також є "авансовими". Досвід свідчить, що конкуренція навколо отримання грантових коштів не набагато більш здорова, аніж за отримання коштів з бюджету, відповідальність за відсутність результату практично відсутня. Без перебільшення можна сказати, що до сих пір ці кошти проїдалися без отримання потрібного результату.

"Бюджетний" принцип фінансування реформ взагалі є вкрай неефективним і безвідповідальним.

Ми пропонуємо інший підхід до фінансування просування реформ (вірніше не стільки реформування скільки нормалізації ситуації), який набагато тісніше пов‘язаний з вирішенням нагальних проблем і досягненням конкретних результатів. Цей підхід дозволяє знаходити ресурс для проведення реформ "зсередини", залучити кращі інтелектуальні сили до вирішення питань національного розвитку і гарантувати авторам отримання безпосередньої економічної вигоди від запровадження ефективних рішень.