Проведено чергову стратегічну сесію для бізнесу з виконання вимог міжнародних ринків

Програма другого тренінгу формату стратегічної сесії SS2B на перший погляд не відрязняється від програми заходу, проведеного 16 лютого. Однак новий склад тренерів - Тетяна Шпита з Офісу з просування експорту, Таїсія Симочко з офісу програми ЄС «Горизонт 2020» при Ужгородському національному університеті, Володимир Зажарський з Дніпропетровського аграрно-економічного університету та Світлана Фурман з Житомирського аграрного університету внесли нові ноти в канву стратегічної сесії, яка для проекту є традиційною.

Прикріплені файли та додаткові матеріали

Програма стратегічної сесії для аграрного та харчового бізнесу (SS2B) з виконання вимог міжнародних ринків

Зокрема, Таїсія Симочко в частині тренінгу, яка стосується вимог ЄС, надала інформацію про те, як український виробник, малий та середній бізнес може співпраціювати є європейськими компаніями, брати участь у програмах, які фінансуютсья Євросоюзом. Інна Стретович, яка презентує базові засади функціонування системи ринкового контролю вже вдруге, суттєво допрацювала свою презентацію, яка від того стала ще більш влучною. Однак насправді революційні ідеї щодо гуртування доброчесних виробників за допомогою сучасних ІТ інструментів презентував професор Сумського аграрного університету, член Координаційної ради мережі КДК Андрій Михайлов. 

Логіка підготовки українського виробника до виходу на міжнародні ринки та ринки ЄС представлена в послідовності виконання самостійних завдань, якими супроводжується програма стратегічної сесії. Під час освітньої події логіку підготовки українського виробника до виходу на міжнародні ринки неодмінно підкреслювали модератор стратегічної сесії Павло Коваль та Лариса Старікова, яка демонструвала інфографіку в кожній з трьох частин тренінгу.

Всі матеріали стратегічної сесії традиційно представлені активними посиланнями в її програмі. Там же наведені завдання для самостійної роботи виробників харчових продуктів.

На стратегічну сесію зареєструвалося 204 учасники з 23 регіонів України (окрім Закарпатської та Рівненської областей). Тренінг представлений на каналі YouTube Торгово-промислової палати України. Перегляд стратегічної сесії зацікавленими представниками бізнесу триває. За рейтингом переглядів стратегічна сесія посідає 3 місце серед матеріалів YouTube каналу ТППУ. 

  • Старікова Лариса Валеріївна
  • 4 березня 2021 р.
  • 0